Ruilen & Retourneren bij Capped.

Ik wil mijn product graag ruilen of retourneren:

Retourneren is heel gemakkelijk bij Capped. Als u niet tevreden bent met uw product, of het product is dusdanig beschadigd dat u het niet kunt gebruiken, kunt u contact opnemen met de klantenservice voor verdere afhandeling. Geef aan wat het probleem is en de rest volgt vanzelf. Capped rekent geen verzendkosten voor haar producten. Zodoende zijn de retourskosten ook voor de klant. U kunt uw retour sturen naar het volgende adres;

Capped.nl
Cloekplein 60, 6826 KT, te Arnhem
Nederland

KVK NR. 73746916 

BTW NR. NL218893814B01

Ruilen is mogelijk in overleg. Neem contact op met onze klantenservice om samen naar een passende oplossing te kijken. Wij streven ernaar om binnen 5 minuten te reageren tussen 09:00 en 23:00.

Heb je een artikel ontvangen dat beschadigd is? Neem dan contact op met de klantenservice. 

Let op: de retourstermijn die wij hanteren is 28 dagen NA het ontvangen van het/de product(en). U heeft tot 14 dagen na het ontvangen van het product om het product als retour aan te melden. Vervolgens heeft u nog 14 dagen extra om het product daadwerkelijk retour te sturen. Zodra u ons een Track & Trace code weet te versturen, maken wij binnen 1 werkdag het geld naar u over. Dit gaat makkelijk en snel via een betalingsverzoek op Whatsapp.