Veel gestelde vragen

Misschien wordt jouw vraag hieronder al beantwoordt:

Ik heb geen orderbevestiging gekregen?

Capped.nl stuurt al haar mails via SendGrid. Meestal komen de mails goed aan, maar soms komen onze mails in de spambox. Kijk dus eerst in de map ”ongewenst” of ”spam”.

We stellen het op prijs als je onze mails kunt markeren als gewenst, veilig of geen spam. Zo komen onze mails de volgende keer netjes in jouw reguliere postvak.

Hoeveel bedragen de verzendkosten voor mijn producten?

Capped.nl verzendt al jouw producten gratis! Er zijn dus geen bijkomende kosten. Uiteraard kun je wel kiezen voor een extra Track & Trace service of verzekering.

Op welke manieren kan ik veilig betalen?

Wij bieden een veilige betaling door middel van Ideal, Creditcard, Bancontact, Apple Pay en Paypal. Het is ook mogelijk geld over te boeken met SEPA. Als je eerst het product wilt zien voor dat je betaald, kun je ook kiezen voor Klarna achteraf betalen.

Wel zo makkelijk!

Hoelang duurt het voordat ik mijn producten ontvang?

Wanneer jij een bestelling plaats bij Capped, gaan onze medewerkers aan de slag om jouw order binnen één dag te verwerken. Vervolgens sturen wij de bestelling door naar onze leveranciers, die op hun beurt jouw bestelling gaan maken. De meeste van onze artikelen hebben een kleine, exclusieve oplage, waardoor producten soms pas op verzoek worden geproduceerd. Hierdoor verschilt de levertijd van 6 tot 13 werkdagen. 

Houd er aub rekening mee dat onze leveringen door de feestdagen iets vertraagd kunnen zijn. Als je al langer dan 20 werkdagen wacht, stuur ons gerust een mailtje of een appje. Wij streven ernaar om je binnen 5 minuten te woord te staan.

Onze pakketjes passen meestal in de brievenbus, u hoeft dus niet thuis te zijn!

Zijn mijn gegevens veilig?

Capped.nl maakt gebruik van SSL certificaten om haar klant(gegevens) optimaal te beschermen. De gegevens zullen alleen worden gebruikt om de bestelling te plaatsen. E-mail adressen kunnen worden gebruikt voor kortingcodes of de nieuwste producten. U kunt ten alle tijden besluiten dit stop te zetten.

Wat gebeurt er na mijn bestelling?

Wanneer je bij ons een bestelling hebt geplaatst, sturen wij een orderbevestiging en factuur op via E-mail. Hierna sturen wij jouw order op naar onze leveranciers, welke op hun beurt voor jou aan de slag gaan met het verpakken en verzenden van jouw nieuwe pet! 

Waar blijft mijn pakketje?

Wacht je al lange tijd tevergeefs op je pakketje (langer dan 20 werkdagen)? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder. Wij streven ernaar om binnen 5 minuten te antwoorden. 

Mijn bestelling is onvolledig?

Omdat wij meerdere leveranciers hebben, kan het zijn dat jouw bestelling in delen wordt verzonden. Het kan dus ook voorkomen dat het in delen bij jou wordt geleverd. Even geduld dus. Geduld op? Neem contact op met onze klantenservice.

Mijn Track & Trace werkt niet?

De tracking informatie is pas beschikbaar wanneer het pakketje zal worden verstuurd. Dit kan 3/4 werkdagen in beslag nemen. 

Ik heb mijn bestelling verzekerd, wat kan ik verwachten?

Wanneer je ervoor kiest om jouw bestelling te verzekeren, garanderen wij een ”full refund” bij complicaties. Dit betekend dat je het aankoopbedrag terugkrijgt wanneer de producten beschadigd zijn bij levering en wij zorgen voor een GRATIS vervangend product. |s er na onze maximale termijn van 60 dagen nog steeds niet geleverd? Dan krijg je het volledige aankoopbedrag terug EN sturen wij een expressbestelling op die je binnen 2 dagen thuis hebt.

Stuur ons jouw vraag