Veel gestelde vragen

Misschien wordt jouw vraag hieronder al beantwoordt:

Ik heb geen orderbevestiging gekregen?

Omdat Capped.nl nog niet zolang bestaat, ziet jouw mailbox de berichten als spam. Kijk in de map ”ongewenst” of ”spam”. Grote kans dat het hier staat. Onze mails zijn gewoon veilig.

We stellen het op prijs als je onze mails kunt markeren als gewenst, veilig of geen spam. Zo komen onze mails de volgende keer netjes in jouw reguliere postvak.

Hoeveel bedragen de verzendkosten voor mijn producten?

Capped.nl verzend al jouw producten gratis! Er zijn dus geen bijkomende kosten.

Op welke manieren kan ik veilig betalen?

Wij bieden een veilige betaling door middel van Ideal en Paypal. Het is ook mogelijk geld over te boeken met SEPA. Later zal het ook mogelijk zijn om met creditcard en Afterpay te betalen.

Hoelang duurt het voordat ik mijn producten ontvang?

Doordat Capped haar artikelen rechtstreeks van de leveranciers naar haar klanten laat sturen, scheelt dit in kosten. Hierdoor kunnen wij onze producten voor hele scherpe prijzen aanbieden. Wij houden een verzendtijd aan van 7 – 15 dagen. Bij uitzondering kan dit oplopen tot 21 dagen. Onze pakketjes passen in de brievenbus, u hoeft dus niet thuis te zijn!

Onze klantenservice staat voor u klaar bij onduidelijkheden.

Zijn mijn gegevens veilig?

Capped.nl maakt gebruik van SSL certificaten om haar klant(gegevens) optimaal te beschermen. De gegevens zullen alleen worden gebruikt om de bestelling te plaatsen. E-mail adressen kunnen worden gebruikt voor kortingcodes of de nieuwste producten. U kunt ten alle tijden besluiten dit stop te zetten.

Wat gebeurt er na mijn bestelling?

Wanneer je bij ons een bestelling hebt geplaatst, sturen wij een orderbevestiging en factuur op via E-mail. Hierna sturen wij jouw order op naar onze leveranciers, welke op hun beurt voor jou aan de slag gaan met het verpakken en verzenden van jouw nieuwe pet! 

Waar blijft mijn pakketje?

Wacht je al lange tijd tevergeefs op je pakketje (langer dan 21 dagen)? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder. 

Mijn bestelling is onvolledig?

Omdat wij meerdere leveranciers hebben, kan het zijn dat jouw bestelling in delen wordt verzonden. Het kan dus ook voorkomen dat het in delen bij jou wordt geleverd. Even geduld dus. Geduld op? Neem contact op met onze klantenservice.

Stuur ons jouw vraag